Review arrival lists to welcome guests
Attend to special guests (e.g. VIPs) and answer their inquiries
Help prepare welcome folders with collateral (e.g. room service menus, area descriptions)
Provide information about amenities, area and venues and promote services
Anticipate guest needs and build rapport with customers
Offer assistance with certain tasks (e.g. confirming travel arrangements, taking messages)
Address customer complaints and escalate to Guest Relations Manager when needed
Record information in the logbook daily
Ensure compliance with health and quality standards
Mô tả công việc
Quyền lợi được hưởng
Yêu cầu công việc
Công ty lo ăn ở tại Resort
Hỗ trợ chi phí nhận việc và chi phí thăm nhà hàng năm.
Tham gia BHXH, BHYT, BHTN đầy đủ sau thử việc.
Lương từ 7tr đến 8tr tùy theo từng vị trí (lương chưa bao gồm phí phục vụ)
Làm việc tại Côn Đảo - BRVT
Yêu cầu có sức khỏe, thật thà, siêng năng.
Tiếng anh giao tiếp tốt.
Chấp nhận sinh viên mới ra trường.
Thông tin liên hệ
Ứng tuyển ngay
